Հետևեք մեզ Twitter-ում

  

Friday, April 23, 2010

K-Pax

Ռեժիսոր. Յեյն Սոֆթլի
Սցենար. Ջին Բրյուեր (վեպը), Չարլզ Լյուիթ
Գլխավոր դերերում. Քևին Սփեյսի, Ջեֆ Բրիջիս
Կոմպոզիտոր. Էդվարդ Շիմուր
Կինոստուդիա. IMF Internationale Medien und Film GmbH & Co. 2. Produktions KG
Թողարկող. Universal Pictures
Թողարկման ամսաթիվ. հոկտեմբերի 26, 2001
Տևողություն. 120 րոպե
Լեզու. անգլերեն

Դե, ինձ թվում է՝ խորհուրդ տված ֆիլմերի ցուցակից արդեն պարզ է, որ ես սիրում եմ ֆիլմեր, որոնք կապված են ինչ-որ հանելուկի լուծման հետ («The Secret Window», «Color of the Night» և այլն): Երբ հայտնվում է մի մարդ, ու հայտարարում է, որ ինքն այլմոլորակային է, բնական ռեակցիա է կասկածել նրա հոգևոր առողջությանը, որքան էլ համոզիչ չլինեն նրա փաստարկները: Ու հենց այն պահին, երբ որոշում ես, որ լուծել ես հանելուկը, պարզվում է՝ ոչինչ էլ չգիտես:
Խառը գրեցի, բայց ֆիլմը նայողները կհասկանան, թե ինչ ի նկատի ունեմ:
Չնայած՝ այս ֆիլմում դա ընդհանրապես կարևոր չի: Իսկ ի՞նչն է կարևոր: Այն, որ մենք՝ մարդիկս, դեռ չենք հասկացել, իսկ կա-պեքսցիները բավականաչափ երկար են ապրել, որ նկատեն. տիեզերքը կընդարձակվի, հետո կսեղմվի: Հետո նորից կընդարձակվի: Ու այդպես հավերժ: Ու ամեն անգամ մենք կկրկնենք նույն սխալները, որ անում ենք: Ուրեմն այս անգամը մեր միակ հնարավորությունն է:

Թեման ֆորումում՝ այստեղ: