Հետևեք մեզ Twitter-ում

  

Thursday, August 26, 2010

Digg համակարգից օգտվողների համար

Digg համակարգից օգտվող ընթերցողները կարող են ինձ գտնել իմ էջում, որին կցված են թե՛ իմ անձնական բլոգը, թե՛ Twisted Perception ֆորումի բլոգը: Բացի դրանից, առանձին գրառման դիտման ռեժիմում ամեն գրառման վերնագրի մոտ կտեսնեք Digg-ում էջանշելու կոճակ:
Իհարկե, կոճակն ավելացնելու նախնական գաղափարին հաջորդեցին մի քանի տասնյակ «հավես չկա»-ներ ու «լավ էլի, հիմա էլի պիտի բլոգի CSS-ներն ու HTML-ները բզբզեմ»-ներ, բայց բլոգը տեխնիկապես էքսպերիմենտալ ու առաջադեմ պահելու միտքն ավելի ուժեղ դուրս եկավ: Ի՞նչ կարծիքի եք: Սպասում եմ ձեր մեկնաբանություններին:
P.S. նշեմ, որ Digg-ի կոճակի այսպիսի տեղակայման գաղափարն ու տեխնոլոգիան ամբողջությամբ սեփական քրտինքի արդյունք է. եթե հետաքրքիր է, կարող եմ տեղադրել որպես ուսուցողական նյութ: